Veelgestelde Vragen / FAQ

Hoe kan ik bestellen bij Davigel?

Via uw commerciële raadgever Ontdek uw contactpersoon hier

Via het Telesales-team: 03/897 93 40 of order@davigel.be

Via onze webshop commande.davigel.fr

Onze medewerkers maken voor u een account aan. Na 1 à 2 werkdagen kunt u uw eerste bestelling plaatsen.

Uw eerste bestelling gebeurt via een medewerker. Pas daarna kunt u zich registreren en bestellen op de webshop.


Hoe kan ik me registeren en bestellen via de webshop?

Lees hier onze tutorial. Nog vragen? Wij beantwoorden ze graag telefonisch of per mail.


Hoe lang vooraf kan ik bestellen?

Voor de meeste producten kunt u bestellen tot de werkdag voorafgaand aan de levering, vóór 12u ‘s middags.

Onvoorziene omstandigheden (staking, ongeval, extreem weer…) hebben wij niet altijd in de hand. Wij raden u dan ook aan, zich enkele dagen vóór gebruik van de producten te laten leveren.


Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Bestellingen kunnen gewijzigd of geannuleerd worden tot de werkdag voorafgaand aan de levering, vóór 12u ‘s middags.

Heeft u extra producten of hoeveelheden nodig? Deel dit dan zo snel mogelijk mee. Sommige producten vragen nl. een iets langere besteltermijn.


Wie levert de producten van Davigel?

Davigel levert zonder tussenpersoon, met eigen vrachtwagens en mensen. Onze vrachtwagens zijn uitgerust met permanente temperatuursregistratie en hebben twee aparte compartimenten.


Waar worden de producten van Davigel geleverd?

Davigel levert tot bij u in de keuken. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, vragen wij dat er bij levering steeds iemand aanwezig is.


Op welke dagen worden de producten van Davigel geleverd?

De leveringsdagen zijn afhankelijk van uw regio. Davigel garandeert minimaal 2 leveringsrondes per week voor de commerciële restauratie. De collectieve restauratie wordt geleverd in het begin van de week.


Kan ik zelf producten afhalen?

Bestelde producten kunnen door uzelf worden afgehaald, ENKEL EN ALLEEN indien u dit gemeld heeft bij de bestelling.

De koude ketting is heel belangrijk voor de voedselveiligheid. Gelieve hiermee rekening te houden wanneer u zelf producten afhaalt.


Rekent Davigel transportkosten aan?

Alle bestellingen van meer dan 100€ worden gratis geleverd. Voor bestellingen onder de 100€, rekent Davigel 15€ transportkosten aan.


Moet ik meteen bij levering betalen?

Uw eerste bestelling dient cash bij levering vereffend te worden. Voor de volgende bestellingen geeft Davigel de voorkeur aan een overschrijving.


Een product vertoont gebreken of beantwoordt niet aan de verwachtingen.

Best neemt u zo snel mogelijk contact op met:

uw commerciële raadgever Ontdek uw contactpersoon hier

het Telesales-team: 03/897 93 40 of order@davigel.be

Samen zoeken wij naar een oplossing.

Dit gaat sneller als u volgende info voor ons heeft: uw klantnummer, naam van het product, lotnummer, foto’s van het probleem….


Ik heb een andere melding.

Best neemt u contact op via:

uw commerciële raadgever Ontdek uw contactpersoon hier

het Telesales-team: 03/897 93 40 of order@davigel.be

ons contactformulier

Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.


Ik ben tevreden.

Fijn, daar doen we het voor!

Deel uw ervaring gerust op Facebook.